Earthdawn

#1 2011-02-27 22:13:39

Lebannen

Wrestler

Skąd: Góry Smocze
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2679
Punktów :   11 

Spis treści

SPIS TREŚCI


PROLOG
1. Pierwsze spotkanie w karczmie.
2. Odprawa.
   a) Treść wiadomości od oficera Flinta.
3. Droga do Travaru. Dotarcie pod dom Klodiusza Starszego.
   a) Obrazek willi.

I MORDERSTWO NA DRODZE TRAVARSKIEJ
4. Po odwiedzinach w willi.
5. Nowe rozkazy od Oka Throalu.
6. Poszukiwanie Ivvana, zwiad pod willą Klodiusza Młodszego i "njbanie sie" chorążego Locka.
7. Odwiedziny u Klodiusza Młodszego, odnalezienie Ivvana i ściąganie chorążego Locka.
   a) Początek rozmowy.
8. Wiadomość od Oka Throalu - hasło i odzew. [WAŻNE]
9. Droga na miejsce zbrodni.
10. W karczmie "Pod czerwonym gryfem".
   a) Plan gospody.
11. Badanie miejsca zbrodni.
12. Elfa rozmowy z dawcami wszelakimi:
   a) Krasnoludzkim karczmarzem.
   b) Wietrzniacką parą.
13. W pustelni Kednika, głosiciela Jaspree.
   a) Zeznanie Kednika. [WAŻNE]
14. Powrót do karczmy, przekonywanie wietrzniaków i droga do latyfundium Klodiusza.
15. O tym jak nie należy podróżować wieczorem, bez ognia i ze złymi czarami w matrycach, czyli mężna walka z hienami.
16. Walczyć musi ktoś, by bawić mógł się ktoś, czyli obsydianin i Kednik imprezują.
17. W letniej posiadłości Klodiusza.
18. Gdzie diabeł nie może, tam elfa pośle, czyli penetracja dziury w podłodze.
19. Bo dzieciobójstwo to dla nich mało, czyli włamywanie się do tajnej biblioteczki.
20. Drogowskaz do Gardett, kradzież rękopisów Klodiusza.
21. Drużyna reunion, wymiana informacji i narada w karczmie.
22. Malinowa zasadzka na cmentarzu i demolowanie nagrobka.
23. Grypsera t'skrangów, wynajęcie Wicera - git kuriera i naginanie do Travaru.
24. Skąd Azathaar ma tyle kasy, czyli wizyta u szyfrantki Eldiry.
25. Spotkanie z Klodiuszem, zeznanie Yasparowi i jego wielkie białe T na plecach.
26. Wizyty u Eldiry, Arione - wdowy po Klodiuszu i Fausty - małżonki Milona:
   a) Rękopisy Klodiusza to księgi rachunkowe.
   b) Arione opowiada o mężu.
   c) Berengar - zbrojny Milona przyznaje się do winy.
27. Schadzka z Wicerem wieczorową porą... w karczmie, rzecz jasna.
28. Stęsknieni za Arione, bohaterowie nawiedzają ją ponownie, by przesłuchać młodego wietrzniaka Adamesa i odkryć mroczny sekret zaginionej służby.
29. Wizyta u tego, który wyżej sra, niż dupę ma... choć trzeba przyznać, że dupę to on ma całkiem wysoko... krótko - rozmowa z Malanelem.
30. Bo bycie bohaterem polega głównie na byciu w niewłaściwych miejscach w niewłaściwym czasie - zamieszki pod ratuszem.
31. Wizyta u Eldiry BEZ Eldiry, czyli co było w zaszyfrowanych księgach.
32. Porażka to też sukces, czyli koniec części pierwszej.

II SZACH KRÓLOWI
33. Skład drużyny.
34. Przygotowania.
35. Silithar vs troll, mistrz żywiołów.
36. Silithar vs troll, pionek.
37. Darnath vs Gorg, kusznik.
38. Silithar vs troll, iluzjonista.
39. Ivvan vs troll, iluzjonista.
40. Azathaar vs troll, najemnik.
41. Azathaar vs Milon.
42. Felsarin vs troll w płytówce.
43. Lebannen vs Gharg, wojownik.
44. Lebannen vs troll, najemnik.
45. Darnath vs Dethia.
46. Mervin vs Milon, czyli o tym, jak Mervin stracił głowę
47. Ivvan vs Dethia.
48. Druga porażka pod rząd tylko zaostrza apetyt, czyli koniec części drugiej.


ANTRAKT
49. O tym, jak bawi się Travar - przyjęcie dla wysoko urodzonych.
50. Tajne spotkanie z oficerem Flintem. [MAPKA LABIRYNTU]
51. Kobieta i t'skrang zbierają informacje.
52. Informacje zebrane przez Wicera (pierwsze wspomnienie o Cabini Isdra).
53. Wizyta u Silithara, czyli "ożesz kurfa, w tym kaerze jest horror".
54. Leba wycieczka do domu Ad'rolda, szalonego architekta areny.


III W DÓŁ DO ZIEMI
55. Penetracja labiryntu.
56. Bieg z kulami.
57. Rzut, od którego zależała przyszłość polityczna Barsawii.
58. Zawód: bohater - kaerołaz, czyli wejście do tajnego schronu. [MAPKI KAERU]
59. Żywiołak prawdę ci powie - wskazówka dotycząca celu.
60. Dokarmianie nietoperzy, czyli pierwsze "starcie" pod ziemią.
61. Kilka trupów, bazgroły Erquina Wręcemocnego, drobna potyczka i porwanie elfa z Cabini Isdra przez elfie/ludzkie łapska, czyli zeznanie dla Flinta.
62. Zwycięstwo Klodiusza w pozostałych dwóch konkurencjach, czyli co działo się podczas nieobecności bohaterów.
63. Wreszcie sukces, czyli koniec części trzeciej.


ANTRAKT
64. O Cabini Isdra.
65. Streszczenie wydarzeń na powierzchni.
66. Okupione winem, srebrem i masą nerwów zeznanie Ad'rolda.
67. Podsumowanie wolnego dnia.
68. Rozmowa i pożegnanie z Silitharem.
69. A jednak łopaty się nie przydały, czyli wizyta w grobowcu Haldamira - ojca.
70. Podsumowanie kolejnego - jakże nieowocnego - dnia.
71. Ivvan ma konia czyli wycieczka do Narmera.
72. Drużyna pali za sobą kolejny most, czyli mały wypadek w drodze do zamku.


IV OSTATECZNA ROZGRYWKA
73. Walki gladiatorów, morderstwo elfa z Cabini Isdra i zamach na Narmera.
   a) Ostatnia rozmowa Therańskiego maga z Felsarinem.
74. "Wszyscy mają znamię, mam i ja", czyli bohaterowie dają się naznaczyć Narmerowi znamieniem horrora. Tak, Narmer jest horrorem.
75. Niemoralna propozycja, czyli Malanel błaga sugeruje wspólną ucieczkę.
76. Poważna narada:
   a) Informacje Leba.
   b) Informacje Eyeden.
76. O tym, jak nie należy postępować z książką, czyli plany kaeru w oprawie księgi Haldamira.
77. Niejednomyślność w drużynie, to brak drużyny, czyli ucieczka i rozstanie.
78. Smak cierpienia, czyli Ivvan i Eyeden w lochu Narmera.
79. Fatalna w skutkach wizyta u Ad'rolda z planami kaeru.
80. Pogoń za mutantem mordercą.
81. Ivvan i Eyeden zostają oswobodzeni, a reszta rozdziela się w pogoni: Leb szuka posiłków, pozostali - z Lockiem - ruszają za mutantem do kaeru.
82. Wielka konfrontacja z mutantem, synem Locka.
83. Inkwizycja dopada Leba przerywając misję powiadomienia burmistrza.
84. ... po czym ratuje Ivvana i Eyeden.
85. Lock i jego syn zadają sobie śmiertelne ciosy.
86. Pozostali bohaterowie zostają przejęci przez przedstawicieli Inkwizycji.


ANTRAKT
87. Po rekonwalescencji w klasztorze Amszilas.
88. Z powrotem na wolności - przybycie do fortu Kaliny.
   a) Raport z ostatnich wydarzeń (morderstwo Varulusa III, wygrana walka z Therą).


V DWUNASTKA: PROLOG
89. W drodze do wioski.
90. Nieproszeni goście w formie oddziału orczych maruderów i straszne przywitanie w wykonaniu Azathaara.
91. Nawet odlać się spokojnie nie można, czyli orkowie podstępnie kontratakują pod osłoną nocy.
92. Mężni bohaterowie dzielnie wysyłają kobietę przeciwko orczej konnicy. Konnica się rozpierzcha.
93. Przybycie do opuszczonej Osady Na Skałach.
94. Kowal Inghorr dzieli się informacją o tajemniczej budowli w pobliżu.
95. U wrót do podziemnego sanktuarium - wstęp tylko dla dobrych Barsawian.
96. W sali z posągiem Garlen:
   a) Nieproszeni therańscy goście.
   b) Eyeden mówi językiem wroga, pozostali bohaterowie wolą przejść do czynu...
   c) Kobieta zmienną jest, czyli Eyeden "zdradza" kradnąc misę Garlen.
   d) Bohaterowie giną i zmartwychwstają.
   e) Ostatni na placu boju - relacja Felsarina ze "zdrady" Eyeden.
97. Pogoń spóźniona - Theranie odlatują z misą.
98. Odnalezienie porwanych mieszkańców Osady Na Skałach, rannego Ariela i ... Eyeden w worku.
99. Eyeden - Lyoreth oczyszczenie z zarzutów (tak, Eyeden jest Theranką).


ANTRAKT
100. Niektórych ciężko zadowolić - spotkanie z oficerem Flintem.
a) Wspaniały umysł, czyli Flint sam rozwiązuje zagadkę kradzieży misy: Theranie szukają artefaktów Pasji.


VI DWUNASTKA: GŁĘBOKA ZIELEŃ
101. Komu w drogę, temu czas, czyli wyprawa do Urupy.
   a) Wszyscy jesteśmy chrystusami, czyli jak nisko Throal ceni sobie poświęcenie bohaterów.
   b) Odnalezienie tajemniczego wraku.
102. U celu podróży - wioska u podnóża płaskowyżu.
103. Bohaterowie pchają się nieproszeni na płaskowyż.
104. Odsiecz w formie konnicy - Felsarin i Eyeden dostają się na płaskowyż. Tymczasem w karczmie atmosfera robi się napięta.
105. Wreszcie szczątkowe informacje na temat sytuacji.
106. Spotkanie z Derekiem, na które brutalnie wbija się komando centaurów z płaskowyżu.
107. Ciepłe inaczej powitanie przez cantaury i ponowne zebranie drużyny na płaskowyżu.
108. Spotkanie z Jorge, ekologicznym szowinistą.
109. Historia społeczności centaurów zasłyszana z ust Chirona.
110. Bohaterowie poruszeni sympatią do centaurów i faktem, że centaury mają coś czego oni chcą, przeprowadzają dywersję w postaci podpalenia spichlerza w jednej ze wsi. Później przebierają Eyeden w bikini i wysyłają jako kurtyzanę dla Dereka, podczas gdy sami zaczajają się na niego w krzakach.
111. O tym jak kolejny misterny plan przeradza się w regularną bitwę - pojmanie najemniczki Dereka.
112. Sąd u Jorge.
   a) Niespodziewane informacje o przestępczej przeszłości Kednika - niewolił zwierzęta i cyrk prowadził.
113. Waśń między frakcjami centaurów przeradza się w bratobójczą walkę.
   a) Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta, czyli wkracza Derek z armią i zaczyna się już regularna bitwa.
   b) "Wiedziałem, że z tym gajem jest coś nie tak", czyli - horror.
   c) Ktoś tu chował kilka dodatkowych kończyn za plecami, czyli - Jorge jest konstruktem.
   d) Eyeden - pogromczyni konstruktów.
114. Koniec waśni, wyjaśnienie tajemnicy centaurzyc i otrzymani kostura Jaspree na życzenie Pasji.


ANTRAKT
115. Spotkanie Silithara i Clover w drodze powrotnej do Urupy.
116. W ambasadzie Throalu.
   a) Inkwizycja przychodzi po Silithara, który właśnie uciekł.
   b) Relacja z misji, wynagrodzenie i list od Silithara. [TREŚĆ LISTU]
117. Sparingi.
   a) Felsarin miażdży mistrza refleksu - Leba.
   b) Ivvan rozpruwa pancernego Azathaara.
   c) Eyeden rozkłada na łopatki butnego Ariela.
118. Odejście Kednika (do armii, celem odpokutowania grzechów) i odprawa u Flinta.


VII DWUNASTKA: SERCE MROKU
119. W mieście nad jeziorem Pyros, słynącego ze świecącego błota.
   a) Wizyta w świątyni Upandala.
   b) Spotkanie Marlowe'a i śledzenie go.
   c) Rozmowa z Sinym Jackiem i odkrycie, że Marlowe podróżuje razem z drużyną do Serca Mroku.
   d) Felsarin i Azathaar uwodziciel ponownie spotykają się z Marlowem.
120. Nieprzyjemne początki rejsu do Serca Mroku.
   a) A na osłodę zaskakujące odkrycie weksla od jednego z banków w Urupie.
121. Sabotaż - drużynowe szczury lądowe zatruwają się rybkami.
122. Dzikusy atakują, a zatruty chorąży zlizuje kurz z podłogi.
123. Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta - kapitan Wróbel i piraci z Hengyoke.
   a) Marlowe prowokuje bitwę a Leb i Azathaar zjadają swojego wyzwoliciela.
   b) Okręty wojenne V'strimon przybywają z odsieczą. Kapitan wróbel uchodzi.
124. Magiczni członkowie drużyny wychodzą z kanibalistycznego transu i parostatek dociera do ostatniej strażnicy V'strimon.
   a) Występ trubadura Relanium.
   b) Marlowe po kryjomu schodzi na ląd, na tajne spotkanie.
125. Bohaterowie z Marlowe'em wiosłują łódką do Serca Mroku.
   a) Spustoszona zarazą osada.
   b) Troll ksenomanta czuwający nad chorym Kurtzem. Śmierć t'skranga.
126. Wyprawa do wietrzniackiego kaeru.
   a) Podpowiedź żywiołaków. Pierwsza wzmianka o Kole Upandala.
127. Jezioro z niemym dziadkiem na dnie kaeru.
128. Nieoczekiwane spotkanie (po latach?) u podstawy wieży.
129. Penetracja magicznej wieży.
   a) Kamienny portal w suficie najwyższego piętra.
   b) Leb próbuje dać się spaczyć a niemy dziadek otwiera portal.
   c) Cenne znaleziska - Koło Upandala i księga ksenomancka o odsyłaniu Horrorów.
130. Felsarin zdradza cel swojej tajnej misji.
131. Powrót do Serca Mroku.
   a) Nieskoordynowany atak drużyny zaczyna przynosić bolesne żniwo.
   b) Al'vira zakładniczką Tyranisa.
   c) Felsarin tradycyjnie ciosem maczugi w główkę kończy smutną egzystencję dziewczyny swojego ziomala a potem wszyscy walczą ze skrzydlatym Horrorem.
132. Koniec tego koszmaru - opuszczenie Serca Mroku.
133. Powrót do Pyros i prośba Glaciusa.
134. Spotkanie z Flintem nad Jeziorem Ban.
135. Impreza u Shivalahali V'strimon... mamusi Felsarina! Wręczenie Flintowi przez t'skrangi Koła Upandala.


ANTRAKT







-   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   -   


BOHATEROWIE GRACZY

Ariel - człowiek fechtmistrz; poznany w Osadzie Na Skałach w V Rozdziale; nieznanego pochodzenia, jest adeptem choć nie przechodził inicjacji
Azathaar - t'skrang ksenomanta; chorąży Oka Throalu
Eyeden (Lyoreth Caladan) - kobieta władczyni zwierząt; ma kruka o imieniu Nebris, choć marzyła o wilku; w V rozdziale okazuje się, że jest Theranką;
Felsarin - t'skrang zwiadowca
Ivvan - elf wojownik
Lebannen - obsydianin czarodziej
Lock - ork wojownik; chorąży Oka Throalu; w I Rozdziale znika; w III Rozdziale okazuje się, że ma syna; w IV rozdziale ów syn okazuje się być mutantem, ściganym przez graczy i podstępnie zabija ojca [`]


BOHATEROWIE NIEZALEŻNI

Prolog:

Flint - agent Oka Throalu, nasz pracodawca
Klodiusz Starszy - człowiek arystokrata z Travaru; pierwotnie startował na burmistrza; obiecał wesprzeć Throal, przez co Oko miało mu pomóc; zamordowany przez Malanela

I Rozdział:

Klodiusz Młodszy - brat zamordowanego, to dla niego Oko zdobyło tytuł burmistrza
Milon - troll; jego ochroniarz poważnie ranił Klodiusza Starszego na trakcie; był konkurentem Klodiusza Młodszego w wyścigu po tytuł burmistrza
Jeezabel - wietrzniaczka; również startowała w zawodach
D'arquin - człowiek; kandydat kilku gildii na stanowisko burmistrza
Kednik - głosiciel Jaspree; świadek zajścia na trakcie i - później - przyjaciel drużyny
Wicer - zbój ze starego cmentarza; późniejszy informator drużyny w Travarze
Arione - wdowa po Klodiuszu Starszym
Eldira - wietrzniaczka; dawna znajoma Kednika; specjalistka od łamania szyfrów
Yaspar - krasnolud; prowadził śledztwo w sprawie zabójstwa Klodiusza z ramienia ratusza
Berengar - troll; ochroniarz Milona, który raził Klodiusza włócznią
Malanel - elfi mag; arystokrata; prawdziwy morderca Klodiusza Starszego i intrygator (czego drużyna jeszcze nie odkryła)

II Rozdział:

Silithar - elfi mag; członek Inkwizycji i współpracownik Oka; była postać jednego z graczy
Dethia - kapłanka Vestriala; hetman w drużynie Milona; wykonała mata
Darnath - człowiek wojownik z Kratas; słynny za zabicie horrora
Mervin - człowiek fechtmistrz; stracił głowę w pojedynku z Milonem
Gorg - troll kusznik; wykończony przez Darnatha
Gharg - troll wojownik; zabity przez Lebannena

III Rozdział:

Ad'rold - t'skrang architekt; konstruktor areny, którego dziadek brał udział w budowie tajnego kaeru; posiada pewną wiedzę na temat budowy kaerów; zabity przez mutanta - syna Locka w IV Rozdziale
Zygfryd - człowiek Thery; zszedł do kaeru z drużyną i nie wrócił
Haldamir (ojciec) - elf; pomysłodawca i fundator tajnego kaeru, który zaczął tworzyć jeszcze za Pogromu; podobno niemoralny i nieetyczny
Haldamir (syn) - elf; (podobno) całkiem różny od ojca
Erquin Wręcemocny - krasnolud; główny architekt budowanego kaeru; został w nim zamknięty przez Haldamira i zostawiony na pewną śmierć
Narmer (Nemezis) - człowiek arystokrata; z Kednikiem odnalazł drużynę wychodzącą z kaeru i zaprosił do swojego zamku; okazał się być horrorem Nemezis i naznaczył członków drużyny swoim znamieniem

IV Rozdział:

Nurez - krasnolud, travarczyk; "właściciel największej kompanii handlowej w tej części Barsawii"; zabici przez Narmera - Nemezis
Gotrek - krasnolud, travarczyk; dorobiony na handlu bronią; zabici przez Narmera - Nemezis
Boholt - człowiek, travarczyk; dorobiony na handlu zbożem; zabici przez Narmera - Nemezis
Arczibald - elf; bodajże mistrz zakonu inkwizytorów
Mordimer - człowiek, Inkwizytor; porwał Leba w IV rozdziale

V Rozdział:

Kalina - kobieta; dowódczyni fortu w pobliżu miejsca lądowania therańskiego behemota
VarulusIII - krasnolud; król, zabity podczas pobytu bohaterów w klasztorze Amszilas po rozdziale IV, przez zdrajców z rodu Deneirastów z Iopos
Neden - krasnolud; syn i następca Varulusa III, poprowadził armię do zwycięskiej walki z behemotem
Inghorr - troll; kowal z Osady na skałach; okazał się być Theraninem, z oddziałem porwali misę Garlen
Llostris - kobieta; mieszkanka z Osady Na Skałach; okazała się być Theranką, z oddziałem porwała misę Garlen
Alia - kobieta; mieszkanka z Osady Na Skałach; okazała się być Theranką, z oddziałem porwała misę Garlen
Flirth - wietrzniak; mieszkaniec z Osady Na Skałach; okazał się być Theraninem, z oddziałem porwała misę Garlen
Talven Lannister - człowiek, Theranin; były narzeczony Lyoreth vel. Eyeden; wraz z oddziałem porwał misę Garlen

VI Rozdział:

Nolan - starszy fechtmistrz; podróżował z Talvenem drakkarem po skradzeniu misy Garlen
Derek - człowiek, adept (wojownik?); pan ziem w okolicach płaskowyżu
Jorge - centaur; kapłan Jaspree, przywódca społeczności centaurów z płaskowyżu; okazał się być konstruktem horrora; zabity przez waleczną Eyeden
Marla - kobieta, karczmarka; żyje w wiosce u podnóża płaskowyżu, jest wyjątkowo hojnie obdarzona w dupę i cycki
Chiron - centaur; dostał moc pasji Jaspree by pokonać wielkiego horrora w VI rozdziale
Clover - 13-letnia dziewczynka; ukochana Silithara; do uzupełnienia!!!
Axelbaum - t'skrang, pułkownik Throalu; spotkany w ambasadzie w Urupie

VII Rozdział:

Kurtz - t'skrang z domu V'strimon, albinos; zarządca placówki wydobywczej esencji żywiołu wody w dżungli, zwanej Sercem Mroku; ustał kontakt z domem i drużyna wyruszyła by sprawdzić co się dzieje; t'skrang umiera przy bohaterach wymawiając jako ostatnie słowa: "Horror... Horror..."
Siny Jack - t'skrang, kapitan statku; miał dostarczyć drużynę do Serca Mroku
Marlowe - t'skrang; wyruszył z drużyną i Sinym Jackiem do Serca Mroku, gdzie miał miał znaleźć dowody na szaleństwo Kurtza (by jego rodzina mogła przejąć po nim majątek); mamy go szukać w Urupie w karczmie u Rajmonda
Glacius - człowiek, Theranin; mieszka w Pyros po zdezerterowaniu z armii; podobno nienawidzi Thery; dostał ochronę od Throalu, ale okazał się szpiegiem i uciekł (i gdzie ta kobieca intuicja Eyeden?)
Wróbel - t'skrang, piracki kapitan, który "tylko tymczasowo" związał się z piratami Hengyoke.
Relanium - elf, trubadur; śpiewał załodze i bohaterom o magicznym cyrklu Upandala
Tyranis - troll, ksenomanta; po zabiciu wyszedł z niego Horror
Al'vira -kobieta t'skrang; spotkana w kaerze u podstawy wieży, najprawdopodobniej dziewczyna Azathaara, opętana przez Tyranisa, zabita przez Felsarina jego ulubionym ciosem
Nadev - krasnolud, na służbie Oka Throalu; zabity przez therańskiego szpiega Glaciusa w karczmie
-
-
-
-
-

Ostatnio edytowany przez Lebannen (2012-11-02 02:52:52)

Offline

 

#2 2011-02-27 22:15:19

Azathaar

Farciarz roku

Zarejestrowany: 2011-01-22
Posty: 1718
Punktów :   

Re: Spis treści

dla mnie...MEGA

Offline

 

#3 2011-02-28 08:59:27

 Felsarin

Maczuga

Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2830
Punktów :   11 

Re: Spis treści

SUPER!!


Nic nie ma sensu, jeżeli nie angażuje naszego ciała i umysłu. Przygoda spotyka nas wtedy, kiedy się w nią rzucimy.

Offline

 

#4 2011-02-28 09:18:50

Mistrz Gry

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 7419
Punktów :   20 

Re: Spis treści

Leb masz dodatkowe PL za to

Offline

 

#5 2011-02-28 10:53:05

Azathaar

Farciarz roku

Zarejestrowany: 2011-01-22
Posty: 1718
Punktów :   

Re: Spis treści

No juz nie przesadzajmy

Offline

 

#6 2011-06-12 12:41:31

Mistrz Gry

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 7419
Punktów :   20 

Re: Spis treści

Ekhm... ktoś tu się trochę opieprza

Offline

 

#7 2011-06-12 12:51:04

Lebannen

Wrestler

Skąd: Góry Smocze
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2679
Punktów :   11 

Re: Spis treści

Czy ty wiesz co to znaczy pracować full time i mieć ciężki semestr? Od marca większość czasu spędziłem zakuwając Linuxa. Spis treści zaktualizuję po 19, czyli już po zaliczeniu wszystkiego. Cierpliwości zatem.

Offline

 

#8 2011-06-12 12:58:07

Mistrz Gry

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 7419
Punktów :   20 

Re: Spis treści

Wchodzę, żeby sprawdzić ważną informację z przeszłości - patrzę a tu się kończy na Milonie Stąd mój post Spokooo może być po 19.

Offline

 

#9 2011-06-12 13:15:40

Lebannen

Wrestler

Skąd: Góry Smocze
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2679
Punktów :   11 

Re: Spis treści

Ale po dzięwiętnastYM, a nie - po dzięwiętnastEJ Tak gwoli scisłości.

Offline

 

#10 2011-06-12 13:57:58

Mistrz Gry

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 7419
Punktów :   20 

Re: Spis treści

Nie no Leb, myślałem że w niedzielę zaliczysz wszystkie przedmioty do godziny 19... Ty mnie chyba masz ze debila ?

Offline

 

#11 2011-06-19 21:01:00

Lebannen

Wrestler

Skąd: Góry Smocze
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2679
Punktów :   11 

Re: Spis treści

Aktualizowałem spis treści, ale nie do końca, bo okazało się, że MG nie zrobił nigdzie początku rozdziału trzeciego. Jeśli to błąd, to proponuję Igor, żebyś dopisał go do posta gdzieś po końcu drugiego rozdziału i dał mi znać, to dokończę spis treści.

P.S.
Tworząc nazwy odnośników kierowałem się czysto subiektywnym poczuciem humoru. Jak się wam nie podoba, to wypie... tzn. to dajcie mi znać a ja usunę wszystkie niesmaczne żarty

Ostatnio edytowany przez Lebannen (2011-06-19 21:02:51)

Offline

 

#12 2011-06-19 21:19:15

 Felsarin

Maczuga

Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2830
Punktów :   11 

Re: Spis treści

to jest moje poczucie humoru! super


Nic nie ma sensu, jeżeli nie angażuje naszego ciała i umysłu. Przygoda spotyka nas wtedy, kiedy się w nią rzucimy.

Offline

 

#13 2011-06-20 16:32:30

Lebannen

Wrestler

Skąd: Góry Smocze
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2679
Punktów :   11 

Re: Spis treści

Heh, przyłapałem się na tym, że odruchowo chciałem pod twoim postem kliknąć przycisk "Like"

Offline

 

#14 2011-06-26 11:37:25

Lebannen

Wrestler

Skąd: Góry Smocze
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2679
Punktów :   11 

Re: Spis treści

Zaktualizowany.

Offline

 

#15 2011-07-17 15:47:38

Lebannen

Wrestler

Skąd: Góry Smocze
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 2679
Punktów :   11 

Re: Spis treści

Wraz z najnowszą aktualizacją dodałem listę imion spotkanych w grze. Bowiem sam już zapominam kto jak miał na imię. Jeśli macie jakieś sugestie - słucham.

EDIT:
No proszę. Zarajestrowałem się dokładnie pół roku temu i napisałem właśnie 700 post. Jakie równe liczby

Ostatnio edytowany przez Lebannen (2011-07-17 15:48:49)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl